UniSZA

UniSZA
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Saturday, February 26, 2011

Kejayaan Di Gunung Lawit


TAHNIAH!!!Pengakap Kelanasiswa KKY1011 telah berjaya menghabiskan aktiviti di Gunung Lawit bagi mendapatkan Lencana Kemahiran.

Usaha dan kerjasama yang diberikan sesama ahli Pengakap Kelanasiswa KKY1011 Sem.2 memberi satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Cukup seronok bekerja dengan adanya kerjasama daripada semua ahli dalam menjayakan segala aktiviti yang telah disusunatur. Walaupun pada awalnya nampak kepayahan untuk mendirikan khemah disebabkan keadaan peralatan yang menyedihkan. Namun, tekad untuk berkhemah telah membuahkan hasil, akhirnya khemah dapat didirikan. Segala kemahiran digunakan untuk menegak khemah. Cukup bermakna jika anda memakai lencana ini.

Pengalaman ini sungguh bermakna dan bernilai...

Saya mengharapkan anda semua dapat menyiapkan laporan sepertimana yang telah dibincangkan. Ini bagi membolehkan anda semua layak untuk memakai lencana tersebut. Pastikan anda tidak terlepas!


4 comments:

  1. yurpppp....the best la tuan.....
    paling best time jungle tracking....mandi sungai....haha...even xbape suke kt pacat but mmg epy la tuan...emm nt kn blog update sy lak k...huhu

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...sumenye brjln dgn lncar...huhuhu..xsbar asenye untk jlnkan aktivti y sterusnye..mmg pnglaman y xdpt dlupekn la..first time msk hutan..fuuuh..!!mmg mnakjubkn la...heheh..dh lme teringin nk mndi sungai tp kli ni bwu dpt merasa...thankz 4 Tuan Syed..n kpd Ckgu Wan Hamid n Ckgu Zul...huhu..

    ReplyDelete
  3. mkn sebekas ngan tuan,kngan smpe bbiler,,pnuh dgn santai2 tp mmg mncbar,,

    ReplyDelete
  4. tuan...
    hu..hu..
    nie lari ckit dari tajuk..
    nt tlg kasi tau ye sy nie jenis pe....

    ReplyDelete