UniSZA

UniSZA
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Monday, February 21, 2011

Gunung Lawit

Setelah anda berjaya menjalankan program untuk Lencana ICT, kini tiba masanya untuk anda semua mencari Lencana Kemahiran.

Program perkhemahan ke Gunung Lawit, Tasik Kenyir dikepalai oleh saudara Nor Rahman telah siap untuk menjalankan aktiviti yang dirancang. Perkhemahan ini selama tiga hari dua malam bermula hari Khamis 24 hingga 26 Febuari 2011.

Pembahagian patrol telah dilakukan. Jadi, mohon kepada semua ahli agar cakna siapa ahli patrol anda. Pembahagian tugas dalam menjaya sesi perkhemahan ini juga telah diatur dengan baiknya. Jadi, slogan Pengakap Kelana -"Berkhidmat" amat bertepatan agar kita sentiasa bersedia untuk memberi khidmat yang terbaik. Ini melatih anda semua mencungkil bakat kepimpinan.

Kesibukan sebagai seorang mahasiswa dalam mengajar cita-cita masing-masing tidak menghalang anda semua untuk berpengakap. Ini semua dapat dibuktikan melalui aktiviti-aktiviti yang telah dirancang untuk mendapat anugerah tertinggi sebagai seorang Pengakap Kelana iaitu Anugerah B-P.

Kepada sesiapa yang masih belum jelas siapa ahli patrol, tugasan dan jadual aktiviti di Gunung Lawit dimohon agar dapat menghubungi saudara Nor Rahman dengan kadar segera untuk mendapat info tersebut.

No comments:

Post a Comment