UniSZA

UniSZA
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Saturday, March 5, 2011

Doa yang diperlukan

UNTUK PERHATIAN!!!

Salah seorang dari ahli pengakap kelanasiswa KKY1011 sem 2 disyaki dalam darahnya ada kuman. Jadi saya minta dari kekawan semua untuk mendoakan semoga sahabat kita tu agar darahnya tiada kuman dan dia sembuh seperti biasa, supaya dia dapat belajar seperti kita.

DOA adalah senjata rahsia seorang mukmin. Berdoalah dengan bersungguh-sungguh seperti kita mendoakan untuk diri sendiri agar sembuh dari sebarang penyakit. Moga doa-doa dari kalian semua dimakbul ALlah. Seorang mukmin itu mendoakan yang terbaik untuk sahabatnya.

Kawan kita tu telah banyak berusaha untuk menjayakan program dan aktiviti kepengakapan kita hingga kini. Jadi tidak salah rasanya, sekarang dia memerlukan pertolongan kita hanya ungkapan kata-kata memohon kesembuhan dari ALlah. Bayangkanlah jika anda ditempatnya, apa yang yang boleh anda harapkan dari seorang sahabat...hanya ungkapan doa.

Kerjasama tidak hanya pada slogan dan wonder-pet...tapi berkerjasamalah kita untuk mendoakan sahabat kita yang sedang sakit...tidak kecuali juga 2 lagi sahabat yang sakit lutut dan kena perintah berkurung...doakanlah mereka semua moga disembuh ALlah agar dapat meneruskan pembelajaran seperti biasa.

Berdoalah...

2 comments:

  1. smoga izyan cept smbuh n dijauhkn dr sbarang pnyakit,,,insyaAllah,,,,sape 2 org yg skit ltut 2 sir?

    ReplyDelete
  2. ALLAH TIDAK AKN MENGUJI SESEBUAH KAUM ITU MELAINKAN MENGIKUT TAHAP KEMAMPUANNYA....

    * JOM....KITA RAMAI2 LAWAT CIK IZYAN KAT HOSPITAL...JGN LUPA BAWA PAKET DARAH SEKALI..KOT2...DOKTOR NK PAKAI DARAH...HU..HU...GURAU JE

    ReplyDelete