UniSZA

UniSZA
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Saturday, July 30, 2011

KKY 1012

Dari KKY 1011 telah beralih kepada KKY 1012. Anda semua telah mengalami satu proses kematangan dalam berpengakap. Sepanjang tempoh itu anda telah menjadikan pengalaman sebagai guru yang akan membantu anda di masa depan. Untuk itu, semester ini kita telah merancang 1 atau 2 aktiviti sahaja bagi memenuhi syarat untuk mendapat Manik Kayu 2 Kelanasiswa. Saya mengharapkan ahli Pengakap Kelanasiswa KKY 1012 berusaha dengan gigih untuk mendapatkannya.

Sempena kedatangan bulan penuh keberkatan ini, saya mengucapkan selamat berpuasa dan mengharapkan ahli Pengakap Kelanasiswa KKY 1012 akan berusaha lebih baik dari tahun lalu. Semoga bulan puasa ini memberi kita kekuatan untuk menyiapkan assignment yang telah diagihkan. Perkara ini telah saya info kepada Ketua Pesuruhjaya Negeri, dia juga mengharapkan kumpulan Kelanasiswa KKY 1012 menjadi contoh dan menempa nama di persada kepengakapan. Kami akan membantu dan memberi ruang dan peluang untuk ahli Pengakap Kelanasiswa KKY1012 bagi memajukan lagi kemahiran insaniah.

Saya mengharapkan ahli Kelanasiswa KKY 1012 telah mengemaskini blog masing masing. Kami sedang memerhatikan kesungguhan anda.

No comments:

Post a Comment